آکاپولکو یکی از قدیمی ترین استراحت گاه های ساحلی مکزیک است که به دلیل اینکه بسیاری از ستاره های سینما در دهه های 40 تا 60 میلادی تعطیلات خود را در آنجا می گذرانند به یک مقصد محبوب و پر طرفدار تبدیل شده است. این ساحل هنوز هم برای افراد زیادی مکان محبوبی است زیرا سواحل بکر و اقامت گاه های مجلل زیادی دارد. 
آب های اطراف آکاپولکو بسیار شفاف و گرم هستند و این منطقه را به مکان عالی برای غواصی تبدیل کرده اند. اگر به آب و ساحل علاقه ندارید، می توانید از روستاهای نزدیک دیدن کنید، و همچنین زندگی شبانه و خرید را نیز تجربه کنید. 
آکاپولکو مکانی است که هم برای تفریح و وقت گذرانی خانواده ها و هم برای افراد مجرد مناسب است. در این سواحل، علاوه بر  زندگی شبانه¬ی هیجان انگیز ، نمایش، بارهای ساحلی و امکان قایق سواری برای بزرگسالان، همچنین پارک آبی و سواحل ماسه ای برای کودکان نیز وجود دارد. غذاخوری ها و اقامتگاه های ساحلی لوکس بسیاری در این منطقه وجود دارد. 
مکزیک مکان های زیادی برای دیدن دارد، به همین دلیل یک جت خصوصی به مقصد آکاپولکو را نباید از دست داد. سفر خود به سواحل آکاپولکو مکزیک را با یک جت خصوصی evoJets ادامه دهید و جاذبه های این مکان را تجربه کنید. 
فرودگاه های داخل و نزدیک آکاپولکو، مکزیک
فرودگاه خارجی آکاپولکو (MMAA) 
مسیرهای پرطرفدار جت های خصوصی چارتر آکاپولکو
بلیط لحظه آخری چارتر خارجی از لس آنجلس به آکاپولکو- برای لس آنجلسی ها این ساحل مکان بخصوصی است. برای داشتن یک تجربه بهتر یک جت خصوصی از  LA به آکاپولکو رزرو کنید. 
پروازهای چارتر از دالاس به آکاپولکو- این پروازها با سرعت و راحتی که در سفر به شما عرضه می کنند، همیشه ارزش استفاده را خواهند داشت. 
پروازهای چارتر از سان فرانسیسکو به آکاپولکو- با استفاده از یکی از جت های خصوصی evoJets به راحتی و سریع به آکاپولکو سفر کنید 
جت های خصوصی از نیویورک به آکاپولکو- می توان در سواحل مکزیک استراحت کرد، و evoJets وظیفه خود می داند که حتی از قبل از رسیدن به این ساحل نیز  راحتی و آسایش داشته باشید.