آوکلند بزرگترین منطقه شهری نیوزلند است که مکان بی نظیری برای بازدید است و بلیط های لحظه آخری چارترهای خارجی به این مقصد به راحتی به دست می آیند. سطح بالای زندگی چیزی است که می تواند دلیل جاذبه ها و فعالیت های موجود در این شهر باشد، از جمله: 
غذاخوری های مرسوم و سطح بالا
سواحل و آسمان خراش ها
اقتصاد پر رونق
آوکلند یک منطقه اقتصادی برای این ناحیه محسوب می شود که افراد زیادی برای ایجاد فرصت های اقتصادی به اینجا سفر می کنند. اینجا همچنین یک مکان زیبا نیز محسوب می شود که دارای سواحل بی نظیری است و مسافران بسیاری را جذب می کنند، از جمله ورزش های آبی و غواصی و شیرجه، و همچنین موزه ها و فعالیت های فرهنگی در این ناحیه بسیار محبوب هستند. 
پرواز به نیوزلند بسته به اینکه ماجراجویی شما از کجا شروع می شود، می تواند سفر طولانی باشد. به همین دلیل استفاده از یک جت های چارتر خصوصی برای سفر به این منطقه بسیار توصیه می شود. سفر خود به نیوزلند را از راهی آغاز کنید که راحت و آسان است و به این ترتیب می توانید از تمام جاذبه های آوکلند نهایت لذت را ببرید. 
فرودگاه های داخل و اطراف آوکلند، نیوزلند
فرودگاه خارجی آوکلند (NZAA) 
مسیر جت های خصوصی چارتر پرطرفدار به آوکلند، نیوزلند
بلیط های لحظه آخری چارتر خارجی از لس آنجلس به آوکلند- چه برای مقاصد فیلمسازی به آوکلند سفر می کنید و چه برای تفریح، بهترین راه این است که با یک جت خصوصی evoJets به این مکان سفر کنید. 
پروازهای چارتر از سیدنی به آوکلند- یکی از بهترین و راحت ترین راه ها برای سفر از آوکلند به سیدنی استفاده از جت های خصوصی لوکس و راحت evoJets است. 
بلیط لحظه آخری چارتر خارجی از نیویورک به آوکلند- برای اطمینان از اینکه سفر شما به نیوزلند بسیار راحت خواهد بود باید از یک جت خصوصی چارتر نیویورک به نیوزلند استفاده کنید. 
بلیط لحظه آخری چارتر خارجی از لندن به آوکلند- جاذبه هایی که در آوکلند وجود دارند در لندن یافت نمی شوند و به همین دلیل است که پروازهای چارتر از لندن به آوکلند فراوان هستند و افراد زیادی از این طریق از لندن به این مکان سفر می کنند.