باهاما یکی از پرطرفدارترین مقاصد توریستی در تمام دنیاست. آب و هوا، فعالیت ها و فرهنگ باهاما، آن را به یکی از مقاصد برای سفر در تمام دنیا تبدیل کرده است. در واقع این مکان جایی است که هر شخص در طول زندگی خود باید حداقل یک بار آن را تجربه کند. 
ما در evoJets میخواهیم این تجربه را از بهترین و راحت ترین راه ممکن برای شما امکان پذیر کنیم. به همین دلیل است که از تمام نقاط دنیا برای این مقصد جت های خصوصی چارتر بسیار لوکس ارائه می دهیم. 
همین حالا با ما تماس بگیرید و یا یک درخواست برای جت خصوصی خود به مرکز باهاما ثبت کنید. 
فرودگاه های پرطرفدار در باهاما
باهاما دارای فرودگاه ها و مقاصد بسیار شگفت انگیزی است که در اینجا برخی از فرودگاه های پرطرفدار مورد استفاده برای جت های خصوصی چارتر ذکر می شوند:
Lynden Pindling Intl, Nassau (MYNN, NAS)- این منطقه بزرگترین و پربازدیدترین جزیره در باهاما است. Nassau در واقع مرکز تجاری جزیره است. این فرودگاه بخش ورودی به جزایر Paradise است که مکان اصلی اقامتگاه Atlantis در آن قرار دارد. 
Bimini Island, South Bimini (MYBS, BIM)- این منطقه برای مناظر بی نظیر و اهمیت تاریخی اش شناخته شده است، و یکی از مقاصد مورد علاقه در بین مسافران است که در فاصله 50 کیلومتری سواحل ایلات متحده واقع شده است. 
Marsh Harbour Intl, Marsh Harbour (MYAM, MH)- این مجموعه فوق العاده و سواحل زیبا و امکان قایقرانی در آن، مقصد بی نظیری برای مسافران از تمام دنیاست. 
North Eleuthera, Eleuthera Island (MYEH, ELH)- این منطقه جایی است که بسیاری شگفتی های پنهان جاذبه های طبیعی در ان قرار دارند و این جزایر از نظر اقیانوس شناسان یک گنج اکولوژیکی هستند. 
Chub Cay, Berry Islands (MYBC, CCZ)- این منطقه یک پایتخت ماهیگیری برای جزایر Berry و تمام باهاما است. این جزیره دارای سواحل گرم، آبگرم و سایر جاذبه های بی نظیر است. 
Treasure Cay, Bahamas (MYAT, TCB)- این منطقه یک اقامتگاه ساحلی است که در سواحل Abaco قرار دارد و تفریحاتی از جمله قایق سواری، ماهیگیری، گلف و تمام چیزهایی که باهاما دارد را به مسافران عرضه می کند. 
Grand Bahama Intl, Freeport (MYGF, FPO)- این منطقه بزرگترین شهر در گرند باهاما و یکی از جزایر ان است که دارای یک بندر بزرگ، فروشگاه ها و رستوران های لوکس برای لذت بردن مسافران است. 
پروازهای چارتر پرطرفدار به باهاما
بلیط لحظه آخری چارتر خارجی از نیویورک به باهاما- برای یک سفر تفریحی به جزایر آتلانتیس سفر می کنید؟ بهتر است که از evoJets یک پرواز چارتر از نیویورک به باهاما رزرو کنید و از تجربه سفر خود لدت ببرید. 
پروازهای چارتر از میامی به باهاما- این خط طیفی از هواپیماهای فلوریدا را ارائه می کند که در هر سفر می توانند حدود 30 مسافر را به باهاما برسانند. 
بلیط لحظه آخری چارتر خارجی از اورلاندو به باهاما- برای اینکه مستقیم از دیزنی به باهاما پرواز کنید بهتر است از جت های خصوصی چارتر evoJets استفاده کنید. 
پروازهای چارتر از شیکاگو به باهاما- برای اینکه در زمستان از شیکاگو دور شوید پیشنهاد می شود که از جت های خصوصی استفاده کنید.