بلفاست بزرگترین شهر در سواحل شمالی ایرلند است که قطب صنعتی و اقتصادی نیز به شمار می رود. این شهر که در انقلاب صنعتی نقش مهمی داشت، اکنون در تولید پارچه های کتانی ایرلندی ، صنعت کشتیرانی، تولید تنباکو و مهندسی هوا و فضا نقش مهمی ایفا می کند. 
شما می توانید یک پرواز خصوصی از evoJets را به مرکز بلفاست رزرو کنید و از جابه های آن لذت ببرید، جاذبه هایی از جمله: Harland، Wolff Drawing Office، Hamilton Graving Dock، و همینطور می توانید جایی را ببینید که کشتی بزرگ تایتانیک طراحی و ساخته شد.  
یکی از بزرگترین و نمادین ترین ساختمان های شهر که نظر افراد را به خود جلب می کند و به دلیل معماری و تاریخ بی نظیرش شناخته شده است، تالار شهر بلفاست است که حتما باید از نزدیک دیده شود. جاذبه های این تالار عبارتند از: فضای داخلی مرمرین بی نظیر، پنجره های شیشه ای رنگ آمیزی شده، نمای بیرونی زیبا و حتما باید هنگام بازدید از ایرلند این مکان را دید. 
بلفاست دارای باغ های گیاهشناسی بسیار زیبایی است که برای کسانی که به دنبال هوای تازه و طبیعت زیبا هستند مقصد مناسبی است. این پارک با مساحتی بیش از 28 هکتار، دارای گیاهان گرمسیری، گلخانه های زیبایی است که گیاهان بی نظیر آن به روش های باغبانی شگفت انگیزی پرورش یافته اند. می توانید در حالی که از خیابان ها و بازار St. George دیدن می کنید از نوشیدنی های دستساز بلفاست نیز بهره مند شوید زیرا بسیار پرطرفدار هستند. آماده شوید و همین حالا پرواز خصوصی چارتر خود به مقصد  بلفاست را رزرو کنید. 
فرودگاه های جت خصوصی بلفاست، انگلستان
George Best Belfast City Airport (BHD / EGAC)- این فرودگاه با داشتن یک باند در درجه اول پروازهای داخلی انگلستان را انجام می دهد و فقط 3 مایل با مرکز شهر بلفاست فاصله دارد. این فرودگاه که نزدیک بلفاست است، دارای یک سالن خصوصی است که خدمات زیادی ارائه می دهد. 
Belfast International Airport (BFS / EGAA)- این فرودگاه دومین فرودگاه از نظر جمعیت و شلوغی است که در دابلین ایرلند قرار دارد. این فرودگاه با داشتن 14 مایل فاصله از بلفاست، توسط هواپیماهای خصوصی و FBO پروازهای زیادی در کلاس جهانی انجام می دهد. 
پروازهای چارتر پرطرفدار به مقصد بلفاست، انگلستان
بلیط لحظه آخری چارتر خارجی از لندن به بلفاست- این مسیر یکی از اصلی ترین مسیرهایی است که voJets در آن خدمات ارائه می کند. 
پروازهای خصوصی چارتر از پاریس به بلفاست- با رزرو کردن بلیط evoJets این امکان را دارید که با آرامش خاطر از پاریس به بلفاست سفر کنید. 
بلیط لحظه آخری چارتر خارجی از دوبی به بلفاست- این مسیر که طولانی و خسته کننده است، با استفاده از پروازهای چارتر evoJets میتواند راحت و بسیار دلپذیر باشد. 
بلیط لحظه اخری چارتر خارجی نیویورک به بلفاست- از دردسر پروازهای متعدد دوری کنید و با یک جت خصوصی از نیویورک به بلفاست سفر کنید تا سفری راحت و پر از آرامش را تجربه کنید.