برلین یک شهر تاریخی و فرهنگی برای آلمان محسوب می شود زیرا با داشتن ساختمان ها و مکان های قدیمی و همچنین معماری مدرن و تکنولوژیک آن، ترکیب هیجان انگیزی از گذشته و زمان حال است. 
برلین دارای اهمیت تاریخی برجسته ای است که این تاریخ را می توان در تمام مکان ها و موزه ها یافت. علاوه براین اهمیت تاریخی، برلین دارای جاذبه های بیشتری است که مسافران را جذب می کنند. برلین قطب صنعتی و سیاسی آلمان است که برخی از بزرگترین شرکت های بزرگ دنیا در این شهر قرار گرفته اند. بسیار از مردم با پروازهای چارتر لحظه آخری برای رسیدن به قرارهای کاری خود به این شهر سفر می کنند زیرا این شهر تمام زیرساخت های لازم برای سفرهای لوکس را دارد.
در برلین، سوئیت های بزرگ و راحت و همچنین رستوران های سطح بالای بی شماری وجود دارد که بسته به ترجیح شما فرصتی برای تجربه ی زندگی شبانه است. آلمان دارای فرصت های زیادی است که شما می توانید با گرفتن یک پرواز چارتر خصوصی به آنجا سفر کنید و از این جاذبه ها و فرصت ها استفاده کنید. 
فرودگاه های داخل و اطراف برلین، آلمان
Berlin Tegel Airport (EDDT)- فرودگاه برلین در 5 مایلی مرکز برلین قرار گرفته و سالانه حدود 20 میلیون مسافر را جابجا می کند. با اینکه این فرودگاه می تواند مقداری شلوغ باشد، اما دارای تمام امکاناتی است که برای یک پرواز خصوصی ایده آل مورد نیاز است. 
مسیرها جت خصوصی پرطرفدار به برلین
بلیط لحظه اخری چارتر خارجی از لندن به برلین- مسافرانی که از لندن به برلین سفر می کنند می دانند که بهترین و راحت ترین راه برای سفر به آلمان این است که از چارترهای خصوصی که راحت و شخصی هستند استفاده کنند. 
پروازهای چارتر از برلین به پاریس- با استفاده از جت های خصوصی در کمال راحتی و سرعت به پاریس سفر کنید. 
هواپیماهای چارتر از نیویورک به برلین- برای سفرهای کاری و یا استفاده از شگفتی های برلین، به صورت گروهی و یا فردی، با یک پرواز چارتر از نیویورک به برلین سفر کنید. 
بلیط لحظه آخری چارتر خارجی از بارسلونا به برلین- برای تجربه یک سفر راحت از بارسلونا به برلین بهتر است از جت های خصوصی چارتر استفاده کنید.