بوداپست با معماری خیره کننده، شگفتی های طبیعی و شراب های عالی یک کلان شهر برای ماجراجویی و گذراندن تعطیلات است. جاذبه های این شهر عبارتند از: به رخ کشیدن مکان های باستانی برای تاریخ شناسان متعصب، ماجراجویی در غارهای زیرزمینی و زندگی شبانه پر از هیجان. 
بوداپست به لطف زمین شناسی به خصوص خود دارای غارهای زیرزمینی و همچنین چشمه های آب شیرین در سطح شهر است. می توانید با یک جت خصوصی به این شهر سفر کنید و در یکی از حمام های طبیعی این شهر هر گونه استرس و بیماری را از خود دور کنید، دقیقا مانند حمام های رومی. بوداپست به عنوان یکی از شهرهای باقیمانده از امپرواطوری روم، به داشتن موزه Aquincum و پارک های باستان شناسی افتخار می کند. باقیمانده های مقابر، موزاییک ها و حتی آمفی تئاترها هر باستان شناسی را بر این می دارد که با یک جت خصوصی به بوداپست سفر کند. 
اگر از معماری شهر خسته شدید، حتما از طعم گولاش و کلوپ های خیابانی و بارها و همچنین کافه های مجلل که در Seventh District قرار دارند دیدن کنید و لذت ببرید. یک ضرب المثل در بوداپست وجود دارد: بخورید و بنوشید و مجاری باشید. زیرا غذاها و شراب در سطح جهانی عالی هستند. شما می توانید با evoJets جت خصوصی خود به مقصد بوداپست را رزرو کنید و یکی از بهترین مقاصد اروپایی را تجربه کنید. 
فرودگاه های چارتر بوداپست، مجارستان
Budapest Ferenc Liszt International Airport (BUD / LHBP)- این فرودگاه که در اصل به نام Ferihegy شناخته می شود، یکی از چهار فرودگاه بزرگی است که در بوداپست به مسافران خدمات ارائه می کنند. با داشتن دو FBO دسترسی سریع به مرکز شهر، مسافران پروازهای چارتر هیچ مشکلی نخواهند داشت. 
پروازهای چارتر پرطرفدار به بوداپست، مجارستان
بلیط لحظه آخری چارتر خارجی از لندن به بوداپست- با evoJets بدون زحمت پرواز چارتر خود از لندن به بوداپست را رزو کنید. 
پروازهای چارتر از پاریس به بوداپست- با استفاده از پروازهای چارتر از پاریس به بوداپست، از چشمه های آبگرم بوداپست لذت ببرید. 
بلیط لحظه آخری چارتر خارجی از آمستردام به بوداپست- چه برای کار و چه برای تفریح، با استفاده از خدمات evoJets هر زمان که بخواهید می توانید از آمستردام به بوداپست سفر کنید و از زیبایی های بوداپست نهایت استفاده را ببرید. 
بلیط لحظه آخری چارتر خارجی از نیویورک به بوداپست- چارترهای تجاری evoJets سفر امن و راحتی را ارائه می کنند و همیشه در دسترس شما هستند پس همین الان پرواز چارتر خود به مقصد بوداپست را رزرو کنید.