قاهره یک شهر تاریخی و همچنین یکی از اصلی ترین مقصدها برای جت های خصوصی و دوستداران تاریخ است. خانه عجایب دنیای باستان، موزه های آثار باستانی مشهور،  مکان های عبادتی ارزشمند و مهمانان می توانند هوس خود ارا برای غذاهای خوشمزه را جلب  کنند.
خود را در خاور میانه تصور کنید، جایی که پر رونق است و مصریان آن را ام الدنیا به یاد می آورند. (عربی برای "مادر جهان").
 با خرید بلیط لحظه آخری چارتر خارجی به قاهره در شکوه هرم های Giza، هندسه بیکران و داستان هایی  خارق العاده از گذشته غرق شوید. این اهرام به دستور فراعنه و ملکه های آن ها برای احترام به بزرگی و عظمت تمدن 4000 ساله مصریان ساخته شده اند.
برای یک تجربه بی نظیر باید بازار Khan Al Khalili و مغازه های به سبک قرون وسطی را ببینید. یک جت خصوصی چارتر را به مقصد قاهره رزرو کنید و از یک فنجای چای نعناع، قلیان و یا قهوه در کافه El Fishawi که از زمان حمله ناپلئون به مصر به عنوان نماد اینجا شناخته شده لذت ببرید.
فرودگاه جت خصوصی قاهره
فرودگاه بین المللی قاهره (CAI / HECA) – شلوغ ترین فرودگاه مصر و دومین فرودگاه شلوغ آفریقا و همچنین قطب اصلی همه پروازهای داخلی و بین المللی است. هتل Le Meridien یک هتل پنج ستاره است که بدلیل نیازهای لوکس شبانه با یک مسیر هوایی 750 به فرودگاه متصل می شود.
پروازهای چارتر مشهور به قاهره، مصر
بلیط لحظه آخری چارتر از لندن به قاهره – با یک جت خصوصی از لندن به قاهره، می توانید یکی از آخرین شگفتی های جهان یعنی اهرام بزرگ Giza را تجربه کنید.
بلیط لحظه آخری چارتر از پاریس به قاهره – با جت چارتر بالاتر از خطوط امنیتی و پایانه های احتمالی به قاهره پرواز کنید.
پروازهای چارتر از قاهره به ژنو – از غذاخوری های این شهر لذت ببرید و با یک جت خصوصی از هر آنچه که مصر ارائه می دهد کمال لذت را ببرید.
بلیط لحظه آخری چارتر از دبی به قاهره – از شهر شلوغ و بتنی دبی با یک جت خصوصی به قاهره سفر کنید.