کپنهاگ پرجمعیت ترین منطقه دانمارک است. یک بلیط لحظه آخر چارتر خارجی به کپنهاگ بهترین راه برای شروع بازدید این کشور تاریخی است. کپنهاگ فعالیت ها و فرهنگ برجسته ای را ارائه می دهد و جای تعجب ندارد که این شهر به محل استقرار پرکاربردترین فرودگاه منطقه تبدیل شده است. این شهر مرکز بسیاری از مسافرت های تجاری است. کپنهاگ پایتخت دانمارک از نظر فرهنگی و اقتصادی در اروپای شمالی جایگاه بسیار مهمی دارد. بورس کپنهاگ با رشد سریع در بخش خدمات، خصوصآ در فناوری پاک و داروسازی، یک مرکز مهم مالی برای منطقه است.
با این حال، تاریخ کپنهاگ معمولآ بزرگ ترین جاذبه در مورد آن است. این شهر که توسط وایکینگ ها تاسیس شده است، به لطف ساکن و نویسنده محبوب تاریخی هانس کریستسن اندرسن و به خاطر افسانه ها شناخته شده است.  معماری آن از مدرن تا کلاسیک متغیر است و دارای عناصری از طراحی است که در هیچ یک از کشور های دیگر اروپایی یافت نمی شود. غذاخوری ها و اقامتگاه های لوکس بسیار زیادی دارد که این منطقه را به گزینه ای عالی برای مسافران خاص تبدیل می کنند. در کپنهاگ انتظارات زیاد است. پرواز به کپنهاگ با جت خصوصی می تواند این اطمینان را در شما ایجاد کند که پروازتان به اندازه اقامتتان تجربه خوبی دارد. همین امروز پرواز خصوصی خود را از evoJets رزرو کنید.
فرودگاه های داخل و خارج کپنهاگ، دانمارک
فرودگاه کپنهاگ، Kastrup (EKCH)
مسیرهای مشهور جت های خصوصی چارتر کپنهاگ
بلیط لحظه آخری چارتر خارجی کپنهاگ به لندن– کپنهاگ دارای نقاط دیدنی و تاریخی زیادی است. پرواز چارتر  کپنهاگ به لندن باعث می شود همانند نسیم به آنجا برسید.
پرواز چارتر کپنهاگ به کن– با  یک جت خصوصی از کپنهاگ تا کن، یا در جشواره فیلم شرکت کنید و یا یک تعطیلات منحصر بفرد برای خود رقم بزنید.
پرواز خصوصی از نیویورک به کپنهاگ– از طریق evoJets  پرواز خصوصی خود را از NYC به کپنهاگ رزر کنید و از سفر خود لذت ببرید.
بلیط لحظه آخری چارتر خارجی از کپنهاگ به آتن – برای بازدید و لذت بردن از غذاها و تاریخ باورنکردنی، یک هواپیمای خصوصی از کپنهاگ به آتن رزرو کنید تا از این سفر نهایت لذت را ببرید.