وبلاگ بلیط لحظه آخری چارتر خارجی تیک بان

این موضوع درباره بلیط لحظه آخری چارتر خارجی تیک بان می باشد.

۲۴ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

سفر با بلیط لحظه آخر چارتر خارجی به کپنهاک

کپنهاگ پرجمعیت ترین منطقه دانمارک است. یک بلیط لحظه آخر چارتر خارجی به کپنهاگ بهترین راه برای شروع بازدید این کشور تاریخی است. کپنهاگ فعالیت ها و فرهنگ برجسته ای را ارائه می دهد و جای تعجب ندارد که این شهر به محل استقرار پرکاربردترین فرودگاه منطقه تبدیل شده است. این شهر مرکز بسیاری از مسافرت های تجاری است. کپنهاگ پایتخت دانمارک از نظر فرهنگی و اقتصادی در اروپای شمالی جایگاه بسیار مهمی دارد. بورس کپنهاگ با رشد سریع در بخش خدمات، خصوصآ در فناوری پاک و داروسازی، یک مرکز مهم مالی برای منطقه است.
با این حال، تاریخ کپنهاگ معمولآ بزرگ ترین جاذبه در مورد آن است. این شهر که توسط وایکینگ ها تاسیس شده است، به لطف ساکن و نویسنده محبوب تاریخی هانس کریستسن اندرسن و به خاطر افسانه ها شناخته شده است.  معماری آن از مدرن تا کلاسیک متغیر است و دارای عناصری از طراحی است که در هیچ یک از کشور های دیگر اروپایی یافت نمی شود. غذاخوری ها و اقامتگاه های لوکس بسیار زیادی دارد که این منطقه را به گزینه ای عالی برای مسافران خاص تبدیل می کنند. در کپنهاگ انتظارات زیاد است. پرواز به کپنهاگ با جت خصوصی می تواند این اطمینان را در شما ایجاد کند که پروازتان به اندازه اقامتتان تجربه خوبی دارد. همین امروز پرواز خصوصی خود را از evoJets رزرو کنید.
فرودگاه های داخل و خارج کپنهاگ، دانمارک
فرودگاه کپنهاگ، Kastrup (EKCH)
مسیرهای مشهور جت های خصوصی چارتر کپنهاگ
بلیط لحظه آخری چارتر خارجی کپنهاگ به لندن– کپنهاگ دارای نقاط دیدنی و تاریخی زیادی است. پرواز چارتر  کپنهاگ به لندن باعث می شود همانند نسیم به آنجا برسید.
پرواز چارتر کپنهاگ به کن– با  یک جت خصوصی از کپنهاگ تا کن، یا در جشواره فیلم شرکت کنید و یا یک تعطیلات منحصر بفرد برای خود رقم بزنید.
پرواز خصوصی از نیویورک به کپنهاگ– از طریق evoJets  پرواز خصوصی خود را از NYC به کپنهاگ رزر کنید و از سفر خود لذت ببرید.
بلیط لحظه آخری چارتر خارجی از کپنهاگ به آتن – برای بازدید و لذت بردن از غذاها و تاریخ باورنکردنی، یک هواپیمای خصوصی از کپنهاگ به آتن رزرو کنید تا از این سفر نهایت لذت را ببرید.

 

۳۰ مهر ۹۸ ، ۱۴:۵۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
0بیمه مسافرتی

بلیط لحظه آخری چارتر خارجی بروکسل


بروکسل با داشتن غذاهای خوشمزه  از جمله کلوچه ها است که اسم خود را زنده نگه داشته است. این شهر همچنین با داشتن معماری جذاب و فعالیت های تفریحی فراوان، مقصدی گرطرفدار برای مسافران است. بروکسل مطمئنآ مکانی عالی برای سفرهای تجاری است و بازدید از بروکسل که اندکی از همه فرهنگ های این شهر را دارد تجربه ای فراموش نشدنی است.
راه های بسیاری برای بازدید از بلژیک وجود دارد، اما پیشنهاد ما این است که از بروکسل شروع کنید، جایی که همه چیز از آشپزخانه گرفته تا افق شهر همگی ارزش تجربه کردن را دارند. می توانید با رزرو یک پرواز خصوصی به بروکسل در فضای این شهر ذوب شوید. پرواز با یک جت خصوصی راحت ترین و مناسب ترین راه برای لذت بردن از یکی از جذاب ترین شهر های اروپا است.
فرودگاه های داخل و خارج بروکسل، بلژیک
فرودگاه بین المللی بروکسل (EBUB)
فرودگاه شارلوا جنوبی بروکسل (EBCI)
مسیرهای چارتر مشهور بروکسل ، بلژیک
بلیط لحظه آخری پرواز چارتر خارجی لندن به بروکسل– بروکسل برای انگلیسی ها یکی از مهمترین مناطق برای سفر و بازدید است. با یک جت خصوصی از لندن به بروکسل سفر کنید و  ماجراجویی خود را به  خوبی شروع کنید.
پروازهای چارتر از پاریس به بروکسل–  بسیاری از مردم به دلایل تفریحی و اقتصادی با پروازهای خصوصی چارتر بین پاریس و بروکسل مسافرت می کنند.
بلیط لحظه آخری چارتر خارجی از نیویورک به بروکسل– اگر نیاز دارید از NYC به بروکسل سفر کنید، برای رزرو یک جت خصوصی با evoJets تماس بگیرید.
بلیط چارتر لحظه اخر خارجی از بروکسل به St. Moretz – بروکسل مکانی شگفت انگیز است اما St. Moretz جایی است که می توانید به بهترین صورت زمستان را تجربه کنید. پرواز زمستانی خود به St. Moretz را امروز از بروکسل برنامه ریزی کنید.

 

۳۰ مهر ۹۸ ، ۱۰:۵۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
0بیمه مسافرتی

پرواز لحظه آخری چارتر خارجی به مقصد کن

کن بیشتر بخاطر جشنواره جهانی فیلم های مشهورش شناخته می شود. هر ساله افراد مشهور و VIP جت های خصوصی را از سرتاسر دنیا به کن با evoJets رزرو کرده و مستقیم به فرودگاه Mandelieu کن پرواز می کنند.
یکی از مزیت های هواپیماهای خصوصی این است که هواپیماها می توانند با برنامه زمانی شما مطابق شوند، پس مهم نیست که چند فیلم را دوست دارید ببینید یا مسافرت شما چه مقدار طول خواهد کشید، هواپیمای شما همچنان آنجا خواهد ماند.
با این حال هرچند که به جشنواره دعوت نشده اید باید به فکر کن باشید. دلیل این امر این است که کن دارای استراحت گاه های زیبا و راحت، کازینوهای سرحال و زنده، سواحل عالی، و همچنین چندین موزه هنری است که همه آن ها برای مسافران مقصدی مناسب محسوب می شوند. کن سزندگی شبانه عالی و همچنین گزینه های زیادی برای غذاخوری دارد.
اگر به خرید بلیط لحظه آخری چارتر نیاز دارید، اجازه دهید که evoJets با هواپیماهای لوکس سفر شما را راحت و آسان کند. امروز با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری بگیرید.
فرودگاه های داخل و خارج کن ، فرانسه
کن – فرودگاه Mandelieu (LFMD/CEQ)
مسیرهای مشهور پرواز جت های چارتر کن
بلیط لحظه آخری پرواز از NYC به کن– با جت های چارتر مستقیم از NYC به جشنواره فیلم های کن مسافرت کنید.
پرواز های چارتر از لندن به کن-  با پرواز مستقیم یک جت چارتر به کن از دردسر فرودگاه های شلوغ دوری کنید.
بلیط لحظه آخری چارتر از LA  به کن – لس آنجلس شهر فیلمسازی است و کن جایی است که آن ها را نمایش می دهند. پرواز های خصوصی شما را بدون هیچ دردسری به کن می رسانند.
بلیط لحظه آخری چارتر خارجی از ژنو به کن– برای بازدید و انجام فعالیت های تجاری، رزرو یک جت خصوصی از ژنو به کن یک انتخاب عالی است.
 

۲۹ مهر ۹۸ ، ۱۱:۱۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
0بیمه مسافرتی

پرواز به عمان

این شهری برای علاقه مندان به تاریخ، متعصبان معماری و عاشقان غذا مقصدی مناسب است. با خرید بلیط لحظه آخری چارتر خارجی به عمان سفر کنید و در یکی  از مدرن ترین شهرهای خاورمیانه تفریح کنید. Rose City در Petra، تلفیقی از عطر و طعم قدیم و جدید است، که قرن بیستم را با امپراطوری گمشده روم آمیخته است. در عمان می توانید وجود خود را با فرو رفتن در درون دریای مرده تغذیه کنید. عمان شهری زیباست که مقصد مناسبی برای مسافران جت چارتر می باشد.
برای عاشقان غذا عمان مکانی فراموش نشدنی است. می توانید در مناطقی که شوارما و فلافل دارند بنشینید و از غذای خود لذت ببرید و یا غذای خود را در بلندای کوهستان میل کنید. غذاهای این شهر بی نظیر هستند، از برگ انگور های خانگی و نان تازه پیتا گرفته تا لایه هایی از کیک خامه بر روی برش های شیرین گوشت، باید خود را برای یک جشن سلطنتی آماده کنید. بعد از پیاده شدن پرواز چارتر خصوصی عمان، از یک قلیان شخصی، یک فنجان قهوه عربی و همچنین از زندگی شبانه ای که عرضه می کند لذت ببرید.
شما با یک پرواز چارتر به عمان، در واقع به قطب اصلی سفر به خاور میانه وارد شده اید. این شهر به شما امکان دسترسی به نواحی اطراف همانند اسرائیل، لبنان و خلیج فارس را می دهد. عمان مقصد اصلی برای کسانی است که به دنبال شروع یک ماجراجویی ویژه در خاورمیانه هستند. با evoJets یک پرواز چارتر به عمان، بگیرید و به ما اجازه دهید تا نیازهای سفر شما را تامین کنیم.
عمان، فرودگاه های جت های خصوصی اردن
فرودگاه بین المللی Queen Alia (AMM / OJAI) – بزرگترین و اصلی ترین فرودگاه بین المللی اردن است که نامش را از روی ملکه Alia نامگذاری کرده اند. این فرودگاه خدمات بسیار زیادی به مسافران ارائه می دهد و همچنین با ارائه چندین FBO، نیازهای سفر شخصی شما را همیشه برآورده می کنند.
پرواز های چارتر مشهور به عمان، اردن
بلیط لحظه  آخری چارتر از لندن به عمان– رها از دردسر احتمالی پایانه های هوایی و خطوط امنیتی، می توانید با یک جت خصوصی از لندن تا عمان پرواز کنید.
پرواز چارتر به عمان از پاریس- با رزرو جت خصوصی چارتر به عمان که قطب اصلی همه سفرهای خاورمیانه است سفر کنید.
بلیط لحظه آخری چارتر از ژنو به عمان –  با رزرو یک جت خصوصی از عمان به ژنو، در آب های شفابخش دریای مرده شنا کنید و از گل های غنی بهره مند شوید.
پرواز خصوصی به عمان از دبی– آن چیزی که معمولآ خسته کننده است میتواند سریع و مجلل شود ، با یک پرواز جت خصوصی به عمان.

 

۲۹ مهر ۹۸ ، ۱۰:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
0بیمه مسافرتی

بلیط لحظه آخری چارتر خارجی به مقصد قاهره

قاهره یک شهر تاریخی و همچنین یکی از اصلی ترین مقصدها برای جت های خصوصی و دوستداران تاریخ است. خانه عجایب دنیای باستان، موزه های آثار باستانی مشهور،  مکان های عبادتی ارزشمند و مهمانان می توانند هوس خود ارا برای غذاهای خوشمزه را جلب  کنند.
خود را در خاور میانه تصور کنید، جایی که پر رونق است و مصریان آن را ام الدنیا به یاد می آورند. (عربی برای "مادر جهان").
 با خرید بلیط لحظه آخری چارتر خارجی به قاهره در شکوه هرم های Giza، هندسه بیکران و داستان هایی  خارق العاده از گذشته غرق شوید. این اهرام به دستور فراعنه و ملکه های آن ها برای احترام به بزرگی و عظمت تمدن 4000 ساله مصریان ساخته شده اند.
برای یک تجربه بی نظیر باید بازار Khan Al Khalili و مغازه های به سبک قرون وسطی را ببینید. یک جت خصوصی چارتر را به مقصد قاهره رزرو کنید و از یک فنجای چای نعناع، قلیان و یا قهوه در کافه El Fishawi که از زمان حمله ناپلئون به مصر به عنوان نماد اینجا شناخته شده لذت ببرید.
فرودگاه جت خصوصی قاهره
فرودگاه بین المللی قاهره (CAI / HECA) – شلوغ ترین فرودگاه مصر و دومین فرودگاه شلوغ آفریقا و همچنین قطب اصلی همه پروازهای داخلی و بین المللی است. هتل Le Meridien یک هتل پنج ستاره است که بدلیل نیازهای لوکس شبانه با یک مسیر هوایی 750 به فرودگاه متصل می شود.
پروازهای چارتر مشهور به قاهره، مصر
بلیط لحظه آخری چارتر از لندن به قاهره – با یک جت خصوصی از لندن به قاهره، می توانید یکی از آخرین شگفتی های جهان یعنی اهرام بزرگ Giza را تجربه کنید.
بلیط لحظه آخری چارتر از پاریس به قاهره – با جت چارتر بالاتر از خطوط امنیتی و پایانه های احتمالی به قاهره پرواز کنید.
پروازهای چارتر از قاهره به ژنو – از غذاخوری های این شهر لذت ببرید و با یک جت خصوصی از هر آنچه که مصر ارائه می دهد کمال لذت را ببرید.
بلیط لحظه آخری چارتر از دبی به قاهره – از شهر شلوغ و بتنی دبی با یک جت خصوصی به قاهره سفر کنید.
 

۲۸ مهر ۹۸ ، ۱۱:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
0بیمه مسافرتی

خرید بلیط لحظه آخری چارتر خارجی به قاهره

قاهره یک شهر تاریخی و همچنین یکی از اصلی ترین مقصدها برای جت های خصوصی و دوستداران تاریخ است. خانه عجایب دنیای باستان، موزه های آثار باستانی مشهور،  مکان های عبادتی ارزشمند و مهمانان می توانند هوس خود ارا برای غذاهای خوشمزه را جلب  کنند.
خود را در خاور میانه تصور کنید، جایی که پر رونق است و مصریان آن را ام الدنیا به یاد می آورند. (عربی برای "مادر جهان").
 با خرید بلیط لحظه آخری چارتر خارجی به قاهره در شکوه هرم های Giza، هندسه بیکران و داستان هایی  خارق العاده از گذشته غرق شوید. این اهرام به دستور فراعنه و ملکه های آن ها برای احترام به بزرگی و عظمت تمدن 4000 ساله مصریان ساخته شده اند.
برای یک تجربه بی نظیر باید بازار Khan Al Khalili و مغازه های به سبک قرون وسطی را ببینید. یک جت خصوصی چارتر را به مقصد قاهره رزرو کنید و از یک فنجای چای نعناع، قلیان و یا قهوه در کافه El Fishawi که از زمان حمله ناپلئون به مصر به عنوان نماد اینجا شناخته شده لذت ببرید.
فرودگاه جت خصوصی قاهره
فرودگاه بین المللی قاهره (CAI / HECA) – شلوغ ترین فرودگاه مصر و دومین فرودگاه شلوغ آفریقا و همچنین قطب اصلی همه پروازهای داخلی و بین المللی است. هتل Le Meridien یک هتل پنج ستاره است که بدلیل نیازهای لوکس شبانه با یک مسیر هوایی 750 به فرودگاه متصل می شود.
پروازهای چارتر مشهور به قاهره، مصر
بلیط لحظه آخری چارتر از لندن به قاهره – با یک جت خصوصی از لندن به قاهره، می توانید یکی از آخرین شگفتی های جهان یعنی اهرام بزرگ Giza را تجربه کنید.
بلیط لحظه آخری چارتر از پاریس به قاهره – با جت چارتر بالاتر از خطوط امنیتی و پایانه های احتمالی به قاهره پرواز کنید.
پروازهای چارتر از قاهره به ژنو – از غذاخوری های این شهر لذت ببرید و با یک جت خصوصی از هر آنچه که مصر ارائه می دهد کمال لذت را ببرید.
بلیط لحظه آخری چارتر از دبی به قاهره – از شهر شلوغ و بتنی دبی با یک جت خصوصی به قاهره سفر کنید.
 

۲۷ مهر ۹۸ ، ۱۰:۳۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
0بیمه مسافرتی

پرواز لحظه آخری به پایتخت استرالیا

به عنوان پاییتخت استرالیا و محل استقرار دولت استرالیا، کانبرا در درجه اول از لحاظ سیاسی شهری متمرکز می باشد. بیشتر جت های خصوصی که به کانبرا و از کانبرا پرواز می کنند به نوعی با دولت استرالیا ارتباط دارند.
اما هنوز بسیاری از افراد هستند که به دلیل لذت بردن، طراحی شهری و تعدادی هم بدلیل معماری بخصوص آن به کانبرا سفر می کنند. اما شهر نیز به خود می بالد زیرا پایتخ فرهنگی استرالیا است. شهر دارای گالری ها و نمایشگاه های هنری و همچنین موزه های بسیار است. فعالیت های فضای باز پرطرفدار در کانبرا مسیر های دوچرخه سواری، باغ ها ، پارک ها، ذخایر طبیعی و بسیاری چیز های دیگر هستند.
اگر به دلیل کار و یا تفریح به کانبرا سفر می کنید، در طول بازید خود از تمام جاذبه های آن لذت خواهید برد. مطمئن باشید evoJets که پیشرو در اجاره هواپیماهای خصوصی است با ارائه پروازهای جت چارتر این بازدید از کانبرا را تا حد ممکن سرگرم کننده و آرامش بخش خواهد کرد.
فرودگاه های داخل و اطراف کانبرا، استرالیا
فرودگاه بین المللی (YSCB) Canberra 
مسیرهای پرطرفدار پرواز Canberra، استرالیا    
بلیط لحظه آخری چارتر خارجی از لس انجلس به کانبرا– در هر زمان با یک جت خصوصی از LA به Canberra سفر کنید.
پروازهای چارتر از Canberra به Wellington -  هنگامی که نیاز دارید از Wellington به Canberra سفر کنید، evoJets یک جت خصوصی برای راحتی و آرامش در اختیار شما قرار می دهد. 
بلیط لحظه آخری چارتر خارجی از نیویورک به کانبرا - با گرفتن یک جت تجاری از NYC به Canberra در کمال راحتی به استرالیا برسید.
 بلیط لحظه آخری چارتر خارجی از لندن به کانبرا –  evoJets  انتخاب برتر برای کسانی است که به دنبال رزرو پرواز خصوصی از Canberra به London و بازگشت دوباره هستند.
 

۲۶ مهر ۹۸ ، ۱۰:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
0بیمه مسافرتی

رزرو جت خصوصی از evoJets به مقصد بخارست

بخارست با داشتن حجیم ترین ساختمان های دنیا و ترکیب معماری مدرن و باستانی، یک سبک استثنایی را به نمایش می گذارد. این شهر مرکز کاخ پارلمان دوره کومونیسم است که با داشتن 4.5 تن بتن، مرمر و طلا، بعد از پنتاگن، دومین ساختمان سنگین و حجیم در دنیاست. 
چه این منطقه را به عنوان نمادی از استکبار یک دیکتاتور پیشین بدانید و چه نمایشگاهی از مهندسی پیچیده و ماهر رومانیایی، باید پذیرفت که این ساختمان های شگفت انگیز ارزش بازدید را دارند. یک جت چارتر خصوصی به مقصد بخارست مخصوص کسانی است که به دنبال تفریح و لذت بردن از اروپای شرقی هستند. 
بخارست شهری است که شب ها زنده تر از روزهاست. از جمله فعالیت های موجود در این شهر، دیسکوهای شبانه هیجان انگیز است. شما می توانید با رزرو کردن یک جت خصوصی از evoJets به مقصد بخارست از شگفتی های پنهان این شهر اروپایی نهایت بهره را ببرید. 
فرودگاه های جت های چارتر بخارست، رومانی
Bucharest Băneasa Aurel Vlaicu International Airport (BBU / LRBS)- این فرودگاه از سال 2012 تمام پروازهای تجاری را به فرودگاه Henri Coanda International Airport منتقل کرد و تنها پروازهای چارتر را انجام می دهد. این فرودگاه بیشتر با نام Băneasa Airport شناخته می شود و دارای 5 مایل فاصله از مرکز شهر است. به دلیل خدمات گسترده این فرودگاه در زمینه پروازهای عمومی و نزدیکی آن به شهر، جت های مسافرتی خصوصی این فرودگاه را بسیار ترجیح می دهند. 
Henri Coanda International Airport (OTP / LROP)- این فرودگاه شلوغ ترین فرودگاه در رومانی است که سالانه بیش از 14 میلیون مسافر را جابجا می کند. با این حال، توسعه آتی این هدف را دنبال می کند که در آیند بتواند سالانه به بیش از 25 میلیون مسافر خدمات ارائه کند. این فرودگاه با اینکه قطب سفرهای هوایی و اصلی ترین فرودگاه رومانی است اما تنها یک FBO دارد. 
جت های چارتر خصوصی به بخارست، رومانی
بلیط لحظه اخری چارتر خارجی از لندن به بخارست- با رزرو یک جت خصوصی از غذاها و نوشیدنی های بی نظیر بخارست لذت ببرید. 
بلیط لحظه اخری چارتر خارجی از پاریس به بخارست- با آرامش خاطر از پاریس به بخارست سفر کنید و اطمینان داشته باشید که evoJets بهترین اپراتورهای پرواز خصوصی را انتخاب می کند که توسط OPI رتبه بندی شده اند. از سفر خود به بخارست نهایت لذت و استفاده را ببرید. 
پروازهای چارتر از دوبی به بخارست- با استفاده از پروازهای لوکس، از دیدن صحنه های باستانی و زیبای بخارست لذت ببرید. 
بلیط لحظه آخری چارتر خارجی از نیویورک به بخارست- دلیل سفر شما به بخارست مهم نیست، زیرا evoJets آماده است تا تمام نیازهای مسافرتی شما را تامین کند. 

۲۵ مهر ۹۸ ، ۱۰:۳۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
0بیمه مسافرتی

بلیط لحظه آخری چارتر خارجی به بوداپست

بوداپست با معماری خیره کننده، شگفتی های طبیعی و شراب های عالی یک کلان شهر برای ماجراجویی و گذراندن تعطیلات است. جاذبه های این شهر عبارتند از: به رخ کشیدن مکان های باستانی برای تاریخ شناسان متعصب، ماجراجویی در غارهای زیرزمینی و زندگی شبانه پر از هیجان. 
بوداپست به لطف زمین شناسی به خصوص خود دارای غارهای زیرزمینی و همچنین چشمه های آب شیرین در سطح شهر است. می توانید با یک جت خصوصی به این شهر سفر کنید و در یکی از حمام های طبیعی این شهر هر گونه استرس و بیماری را از خود دور کنید، دقیقا مانند حمام های رومی. بوداپست به عنوان یکی از شهرهای باقیمانده از امپرواطوری روم، به داشتن موزه Aquincum و پارک های باستان شناسی افتخار می کند. باقیمانده های مقابر، موزاییک ها و حتی آمفی تئاترها هر باستان شناسی را بر این می دارد که با یک جت خصوصی به بوداپست سفر کند. 
اگر از معماری شهر خسته شدید، حتما از طعم گولاش و کلوپ های خیابانی و بارها و همچنین کافه های مجلل که در Seventh District قرار دارند دیدن کنید و لذت ببرید. یک ضرب المثل در بوداپست وجود دارد: بخورید و بنوشید و مجاری باشید. زیرا غذاها و شراب در سطح جهانی عالی هستند. شما می توانید با evoJets جت خصوصی خود به مقصد بوداپست را رزرو کنید و یکی از بهترین مقاصد اروپایی را تجربه کنید. 
فرودگاه های چارتر بوداپست، مجارستان
Budapest Ferenc Liszt International Airport (BUD / LHBP)- این فرودگاه که در اصل به نام Ferihegy شناخته می شود، یکی از چهار فرودگاه بزرگی است که در بوداپست به مسافران خدمات ارائه می کنند. با داشتن دو FBO دسترسی سریع به مرکز شهر، مسافران پروازهای چارتر هیچ مشکلی نخواهند داشت. 
پروازهای چارتر پرطرفدار به بوداپست، مجارستان
بلیط لحظه آخری چارتر خارجی از لندن به بوداپست- با evoJets بدون زحمت پرواز چارتر خود از لندن به بوداپست را رزو کنید. 
پروازهای چارتر از پاریس به بوداپست- با استفاده از پروازهای چارتر از پاریس به بوداپست، از چشمه های آبگرم بوداپست لذت ببرید. 
بلیط لحظه آخری چارتر خارجی از آمستردام به بوداپست- چه برای کار و چه برای تفریح، با استفاده از خدمات evoJets هر زمان که بخواهید می توانید از آمستردام به بوداپست سفر کنید و از زیبایی های بوداپست نهایت استفاده را ببرید. 
بلیط لحظه آخری چارتر خارجی از نیویورک به بوداپست- چارترهای تجاری evoJets سفر امن و راحتی را ارائه می کنند و همیشه در دسترس شما هستند پس همین الان پرواز چارتر خود به مقصد بوداپست را رزرو کنید. 
 

۲۴ مهر ۹۸ ، ۱۰:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
0بیمه مسافرتی

سفر به بریزبن با پروازهای وی آی پی

بریزبن با داشتن مکان هایی همچون Gold Coast و Sunshine Coast که دوتا از محبوب ترین اقامتگاه ها در استرالیا هستند، افراد زیادی را به خود جلب می کند. این شهر میزبان فعالیت های تفریحی زیادی است و یکی از معدود مکان هایی است که کوالاها در آن زندگی می کنند. 
بریزبن همچنین با داشتن شرکت های فراوان یک مرکز اقتصادی نیز محسوب می شود و بسیاری از جت های خصوصی ما پروازهای VIP زیادی به مقصد این شهر ارائه می دهند. 
مثل بسیاری از شهرهای استرالیا، بریزبن نیز دارای مناطق تفریحی زیادی است. ماجراجویی در طبیعت و موزه ها و گالری ها از این جاذبه ها به شمار می آیند. به دلیل معماری و محله های زیبای این شهر، صنعت توریست و گردشگری نیز یکی از بخش های اقتصاد منطقه ای بریزبن است. 
در این شهر برای سلیقه هر شخصی تفریح و سرگرمی و کار وجود دارد و به همین دلیل در تمام زمان ها پروازهای چارتر خارجی به این شهر در دسترس هستند، پس همین امروز با استفاده از evoJets پرواز خود را رزرو کنید. 
 فرودگاه های داخل و اطراف بریزبن، استرالیا
Brisbane International Airport (YBBN) 
مسیر جت های خصوصی پرطرفدار به مقصد بریزبن
بلیط لحظه آخری چارتر خارجی از لس انجلس به بریزبن- جت های خصوصی از لس انجلس به بریزبن شما را از شهری شلوغ به مکانی می برند که سرشار از آرامش و هوای تازه است. 
پروازهای چارتر از بریزبن به آوکلند- چه با هدف تفریح و چه به هدف کار و تجارت، برای تجربه یک سفر راحت و سریع به آوکلند از جت های خصوصی استفاده کنید. 
بلیط لحظه آخری چارتر خارجی از نیویورک به بریزبن- بریزبن جایی است که هر شخص در طول زندگی خود باید یکبار از آن دیدن کند به همین دلیل برای اینکه لذت این تجربه فراموش نشدنی را بیشتر کنید، بهتر است از پروازهای چارتر استفاده کنید. 
بلیط لحظه اخری چارتر خارجی از لندن به بریزبن- پروازهای چارتر با سرعت و تطبیق پذیری با برنامه های شما، قطعا برای سفرهای کاری و تفریحی روشی عالی هشتند. 
 

۲۴ مهر ۹۸ ، ۱۰:۲۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
0بیمه مسافرتی