پکن، پایتخت چین یک مرکز تاریخی، فرهنگی، هنری، سیاسی و اقتصادی است. این شهر دارای فرصت های زیادی برای سفرهای تفریحی و تجاری است. پکن برای تاجرانی که به دنبال توسعه کسب و کار خود هستند یک مرکز مهم است که در آسیا قرار دارد. شرکت های زیادی برای ارتباط با تولید کنندگان و سرمایه گذاران به این شهر نظر دارند. 
این شهر مکان بی نظیری برای تجربه کردن غذاهای چینی، هتل ها و فعالیت های سطح بالایی است که هر شخصی آرزوی آن ها را دارد. پکن می تواند برای کسانی که دفعه اولشان است این شهر را می بینند مسحور کننده باشد، به همین دلیل برای شروع یک سفر تفریحی راحت به این مکان استفاده از پروازهای چارتر evoJets روش مناسبی است. 
با بلیط لحظه آخری چارتر خارجی ما سفری راحت و ایمن به پکن داشته باشید. 
فرودگاه های خصوصی جت چارتر به داخل و اطراف پکن
Beijing Capital International Airport (PEK / ZBAA)- این فرودگاه اصلی ترین فرودگاه پکن است که بسیار شلوغ است. تا به حال بیش از 100 میلیون مسافر از این فرودگاه عبور کرده اند و تراکم آن یکی از مشکلات اصلی در پروازها و حتی پروازهای چارتر به مقصد پکن است. 
Beijing Nanyuan Airport (NAY / ZBNY)- این فرودگاه با اینکه در هر سال بیش از 6 میلیون مسافر از آن استفاده می کنند، اما باز هم برای مسافران لوکس که با جت های خصوصی سفر می کنند گزینه بهتری است، زیرا پروازهای تجاری آن بسیار کمتر هستند و برای پرواز جت های کوچک در نظر گرفته شده است. اما با این حال ممکن است این فرودگاه در اکتبر 2019 تعطیل شود و به جای آن فرودگاه Daxing International Airport مورد استفاده قرار گیرد که انتظار می رود فرودگاه Daxing تعدادی از مسافران را به فرودگاه چکن منتقل کند. 
مسیرهای جت خصوصی پرطرفدار به پکن، چین
بلیط لحظه اخری چارتر خارجی از لس آنجلس به پکن- هم لس انجلس و هم پکن شهرهای اقتصادی مهمی هستند به همین دلیل پروازهای چارتر میان این دو شهر بسیار زیاد هستند. 
بلیط لحظه آخری چارتر خارجی از سان فرانسیسکو به پکن- برای مردم سان فرانسیسکو شهری مهمتر از پکن در چین وجود ندارد زیرا برای مقاصد تجاری و سیاسی شهر مهم و اصلی است. 
بلیط لحظه آخری چارتر خارجی از لندن به پکن- برای سفر از لندن به چین دلایل سیاسی، اقتصادی و تفریحی زیادی وجود دارد. 
بلیط لحظه آخری چارتر خارجی از سیدنی به پکن- برای مسافران سیدنی به پکن، بهترین راه دوری از پروازها و فرودگاه های شلوغ این است که از یک چارتر خصوصی استفاده کنند.