کن بیشتر بخاطر جشنواره جهانی فیلم های مشهورش شناخته می شود. هر ساله افراد مشهور و VIP جت های خصوصی را از سرتاسر دنیا به کن با evoJets رزرو کرده و مستقیم به فرودگاه Mandelieu کن پرواز می کنند.
یکی از مزیت های هواپیماهای خصوصی این است که هواپیماها می توانند با برنامه زمانی شما مطابق شوند، پس مهم نیست که چند فیلم را دوست دارید ببینید یا مسافرت شما چه مقدار طول خواهد کشید، هواپیمای شما همچنان آنجا خواهد ماند.
با این حال هرچند که به جشنواره دعوت نشده اید باید به فکر کن باشید. دلیل این امر این است که کن دارای استراحت گاه های زیبا و راحت، کازینوهای سرحال و زنده، سواحل عالی، و همچنین چندین موزه هنری است که همه آن ها برای مسافران مقصدی مناسب محسوب می شوند. کن سزندگی شبانه عالی و همچنین گزینه های زیادی برای غذاخوری دارد.
اگر به خرید بلیط لحظه آخری چارتر نیاز دارید، اجازه دهید که evoJets با هواپیماهای لوکس سفر شما را راحت و آسان کند. امروز با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری بگیرید.
فرودگاه های داخل و خارج کن ، فرانسه
کن – فرودگاه Mandelieu (LFMD/CEQ)
مسیرهای مشهور پرواز جت های چارتر کن
بلیط لحظه آخری پرواز از NYC به کن– با جت های چارتر مستقیم از NYC به جشنواره فیلم های کن مسافرت کنید.
پرواز های چارتر از لندن به کن-  با پرواز مستقیم یک جت چارتر به کن از دردسر فرودگاه های شلوغ دوری کنید.
بلیط لحظه آخری چارتر از LA  به کن – لس آنجلس شهر فیلمسازی است و کن جایی است که آن ها را نمایش می دهند. پرواز های خصوصی شما را بدون هیچ دردسری به کن می رسانند.
بلیط لحظه آخری چارتر خارجی از ژنو به کن– برای بازدید و انجام فعالیت های تجاری، رزرو یک جت خصوصی از ژنو به کن یک انتخاب عالی است.